Chocolate Factory - Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας

Τον Νοέμβριο του 2015 το ιστορικό περίπτερο 1 της ΔΕΘ, συνολικής έκτασης 2.500 τ.μ., μεταμορφώθηκε στο πιο λαχταριστό θεματικό πάρκο της Ελλάδας, το Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας. Η φρενίτιδα που προκάλεσε το θεματικό πάρκο στη Θεσσαλονίκη μεταφέρθηκε στην Αθήνα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια και άλλες πόλεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

To Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας βραβεύτηκε ως το Best Event της χρονιάς στα Event Awards 2016.

H Lobby Creative, σε συνεργασία με την δημιουργική ομάδα "Dream Workers”, ανέλαβε τον σχεδιασμό των banners που πλαισιώνουν τα σκηνικά του πάρκου, τη διαφημιστική προβολή (αφίσες, έντυπα, προσκλήσεις, rollup banners), interior και billboard banners, καθώς και τον σχεδιασμό του layout του επίσημου website και των social media banners.

PROJECT GALLERY

RELATED PROJECTS